sâmbătă, 5 mai 2012

Strict criticilor !

Ştiţi ...acest ask.fm îmi face ziua mai frumoasă .Poate că ,cu mesajele pe care le primesc ,cineva s-ar simţi altfel decît mine ,s-ar supăra sau nu ar mai răspunde sau în general ar şterge contul.Dar nu am s-o fac şi eu .
De fapt...m-am săturat să explic fiecăruia în parte că sunt anonimă din motive întemeiate.Aceste motive întemeiate ale mele pentru majoritatea observ că-s prostii.Dar înţeleg.Înţeleg extrem de bine.
De fapt ,scumpii mei scritici: e blogul meu anonim pentru că aici îmi scriu absolut toate trăirile şi sentimentele,sincere.Dacă acest blog nu ar fi anonim ,mulţi m-ar judeca direct .De asta mă tem.Pentru că lumea e rea.Acest anonimat îmi oferă plăcerea de a-mi expune dragostea şi ura pe un site.Însă ..serios vă zic ,nu m-aş fi aşteptat la atîţia cititori şi la atîtea comentarii .Dar asta mă bucură .Mă bucur să văd ce gîndesc oamenii despre asta.N-am să ascund :majoritatea îmi dau de înţeles că e ceva fără sens.Dar cum am mai zic ,acest blog nu a fost creat cu un sens sau cu un scop anume !
Eu o să continui să postez ,vă mulţumesc celor care chiar mă înţelegeţi .Promit tuturor celor ce mi se adresează ok că îmi voi dezvălui identitatea într-o zi.Dar doar pentru cititorii buni.
Criticilor promit că o să continui să scriu ce simt ,cum simt ,cum trăiesc -dacă am să vreau ,fără să îmi pese prea mult de ceea ce ziceţi.Respect criticii literari -ştiu că nu-i la temă ,dar ăia chiar sunt critici.Oameni cu experienţă şi viaţă trăită ,oameni cu realizări şi capabili ..şi mai ales-care au dreptul de a critica.Dar voi ,scumpi anonimi critici-sunteţi nimeni !
Sunteţi oamenii care nu au ce face şi din cauza asta se bagă în alte vieţi pentru a face şi aici ceva urît.
Oricum ,succese !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu