marți, 1 mai 2012

Învăţ să fiu tare !

Totul îmi merge prost în ultimul timp.Dar nu stau să mă plîng,dar încerc să văd partea  pozitivă.Recunosc ,multe lucruri bune oricît aş căuta -tot nu pot găsi.Dar poate tot răul e într-adevăr spre bine ?
Da ... o să mă gîndesc că tot răul e spre bine.Am avut foarte multe momente în care m-am simţit penibil această săptămînă .Momente groaznice.Zile întregi în care am plîns fără să mă opresc.Mă durea sufletul.Mă durea foarte mult sufletul.
După cum bine ştiţi ,prietena mea a pus capăt unei prietenii de doi ani .Care au fost motivele ei ?Din cîte mi-a zis ea , motivul principal a fost faptul că nu ne înţelegeam .Am stat acasă două zile să încerc să pricep mai bine ,să mă gîndesc poate eu am avut partea cea mai mare din vină.Apoi mi-am adus aminte de toate chestiile urîte -nu puţine ,care mi le-a făcut ea.Dar mi-am zis să las totul în urmă.O sun şi-i spun să ieşim să vorbim.
Îi cer a doua şansă ,îi zic că-mi văd şi accept greşelile ,că sunt gata să mă schimb ....că sunt gata să fac orice pentru a fi din nou prietene.La care ea mi-a răspuns cu "bine".
Eu seara pe facebook intru şi văd check-in :ea şi o colegă de clasă sunt împreună la FashionTv club.
Acum se pune întrebarea : " Ea mă vrea înapoi ca prietenă sau nu ?" ...
Am stat şi m-a gîndit toată noaptea , şi mi-am zis că nu ,nu mă vrea.Pentru a îmbunătăţi o relaţie ,fie de prietenie ,fie de cuplu ,trebuie să participe ambele părţi.Ea nu vrea să participe ,din moment ce noaptea pleacă cu altă prietenă.Măcar să nu fi făcut check-inul.Dar mi-am zis că nu îmi mai pasă.Că chiar nu merită .
Pentru că acum chiar asta cred.Dacă ar fi ţinut la mine vreodată cred că ar fi aşteptat să treacă puţin timp de la această "rupere " pentru a începe o nouă prietenie.Dar ea din a doua zi ...îmi lăsaţi ,vă rog ,în comentarii ,părerea voastră.Vreau să văd mai multe opinii.
merci.

2 comentarii:

  1. Am fost și eu în rolul prietenei tale. Chiar dacă mi s-a întâmpla să-mi pară rău la un moment dat că am aruncat o prietenie la gunoi si am fost insensibilă cu cine, poate, nu merita, sfatul meu e să încerci să treci peste. Crede-mă și dacă o să pară că e iar prietena ta cea mai bună, asta nu o să țină mult și o să vă certați iar. Ideea e că nu pe ea o s-o deranjeze, pentru că pun pariu că tot ea o să fie cea care vrea ceartă, dar tu o să suferi pentru că din câte văd, îți pasă de prietenia voastră. Dar câteodată trebuie să treci peste și să arăți că ești puternică și n-ai nevoie de o prietenă care renunță așa usor la ”voi”.
    Ăsta e sfatul meu. :)
    Baftă! :*

    RăspundețiȘtergere